Weekend

Idag har varit en riktigt energisk dag för min del. Och samtidigt har jag hunnit vara hemma och ladda lite i lugn och ro också. På lunchen körde jag en sånär som på fullsatt cykelklass, jag tog över den för några veckor sedan. Och snart ska den reduceras bort till vårschemat, och det känns redan vemodigt. För idag svettades jag så galet mycket att jag vred ur mitt linne när jag satt på cykeln. 🙂

Och ikväll körde jag Zumba med mitt härliga gäng, såååååå kul! Och även här – gaaalet svettigt!

Som jag skrev för någon vecka sedan, tänkte jag skrida till verket för att få en bättre balans med energi, och det har redan gett utdelning. Jag kör hårt när jag tränar, och därför är det jätteviktigt att jag får vila tillräckligt däremellan. En sammanhängande nattsömn betyder allra mest. Men även kortare pauser mitt på dagen med bara lugn och ro. Därför går jag ofta hem en stund när jag har lunch. Det hjälper jättemycket!

I morgon bitti är det tidig morgon som gäller igen, 05:20 står klockan på.
Kl 6:45 sitter jag i cykelsalen på Sats Globen, och där startar jag min helg. För mig spelar det ingen roll om jag jobbar eller ledig. Jag gillar känslan av att det är fredag.

Natti natti!

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar