Motiverum.se

Det här året har jag gjort ett medvetet val att ta en bloggpaus. Mitt fokus har varit på att verkligen uppleva ”här och nu”. Jag kunde nämligen tycka att jag ibland gick miste om själva upplevelsen av vissa saker, för att jag var så uppe i att dokumentera dem.

Efter en del funderingar, så har jag nu kommit fram till att det jag vill dela med mig av, lika gärna kan ske på mitt eget företags hemsida. Där kommer jag även att videologga en del, när jag t ex är ute och tränar eller liknande. Välkommen in och ta dig en titt!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

